reklama

Steve Jobs - veľký človek so zmyslom pre detaily

Nie som veľký Apple fanúšik (mám len nejaké iPody), ale Steva Jobsa uznávam ako veľkého vizionára a hýbateľa. Vďaka nemu sa celý svet IT (a nielen IT) pohol dopredu. Aký mal zmysel pre detaily najlepšie vystihol Vic Gundotra, viceprezident Googlu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

(začiatok voľného prekladu)

Jednu nedeľu ráno, 6. januára 2008, akurát počas bohoslužby, zavibroval môj mobilný telefón. V najväčšej diskrétnosti som ho skontroloval a zaznamenal, že hovor bol z utajeného čísla. Rozhodol som sa ho ignorovať.

Po službe, keď som išiel k autu so svojou rodinou, skontroloval som spávy na mojom mobilnom telefóne. Našiel som tam jednu od Steva Jobsa. "Vic, môžeš mi zavolať domov? Musíme niečo naliehavo prediskutovať".

Ešte predtým, ako som prišiel k autu, zavolal som Stevovi naspäť. Bol som zodpovedný za všetky mobilné aplikácie v Googli a preto som mal pravidelné rokovania so Stevom. Bola to jedna z výhod tejto práce.

"Ahoj Steve - tu je Vic," povedal som. "Je mi ľúto, že som neprijal hovor skôr. Bol som na bohoslužbe a hovor bol z utajeného čísla, tak som ho nezdvihol."

Steve sa zasmial a povedal: "Vic, ak to nebol hovor priamo od Boha, tak si ho ani nemohol počas služby prijať".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nervózne som sa zasmial. Aj keď bolo pre Steva samozrejmé zavolať počas týždňa, keď ho niečo naštvalo, bolo dosť nezvyčajné, aby volal v nedeľu ráno, že mu mám zavolať domov. Premýšľal som, čo mohlo byť také dôležité?

"Tak Vic, máme dôležitú vec, ktorú musíme ihneď vyriešiť. Už som na to pridelil niekoho z môjho tímu, aby ti s tým pomohol a dúfam, že to do zajtra opravíme", povedal Steve. "Nie som spokojný s logom Google na iPhone. Druhé "o" v Google nemá ten správny žltý odtieň. Je to jednoducho zle a dúfam, že Greg to dozajtra opraví. Súhlasíš? "

Samozrejme, že som súhlasil. O niekoľko minút neskôr som dostal email od Steva s predmetom "Icon Ambulancia". V správe na presmeroval na Grega Christieho, s ktorým som mal obrázok loga opraviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(koniec prekladu)

Veľký človek so zmyslom pre detaily. Za 14 rokov spravil z krachujúcej firmy najhodnotnejšiu značku na svete. Apple bude ťažko zhánať zaňho náhradu.

Zdroj: https://plus.google.com/107117483540235115863/posts/gcSStkKxXTw


Adrián Benko

Adrián Benko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  11x

"wikipozitívny", ale inak normálny ajťák z Košíc (pôvodom zo Sniny) Zoznam autorových rubrík:  PrácaPrírodaWikipédiaNezaradenéTesla

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu