reklama

Prvýkrát v Chicagu

Pred troma týždňami mi šéf predostrel ponuku, ktorú som nemohol odmietnuť. Pred týždňom som si teda zbalil oblek, pyžamo a zubnú kefku a vydal sa na cestu do Chicaga. Mal sa tam totiž začať projekt, ktorý mi na najbližší rok kompletne zmení život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mojou jedninou starosťou pred cestou bolo získať v lietadle dostatok miesta pre svoje dlhé nohy. Naivný som si myslel, že sa to bude dať cez online check-in. Nedá sa. Za prvé podarilo sa mi čeknúť len na prvý let z Košíc do Prahy, za druhé všetky dobré miesta sú zablokované a dajú sa získať len v mieste odletu. Do Prahy som letel s ATR. Naštastie sa v nedeľu večer veľa ľudom do Prahy nechce a tak sa mi podarilo jedno super miesto vyhandlovať priamo na palube. Nohy som si mohol vystrieť až k pilotovi. Do Amsterdamu to bolo v pohode, A320 ma dosť miesta takmer všade. Horšie to už bolo do Chicaga. Na transfere ma odporučili k bráne, kde už ale boli všetky miesta obsadené. A tak som skoro deväťhodinový let musel pretrpieť s kolenami v uličke resp. u peknej Litovčanky, ktorá sedela vedľa mňa. Navyše sme kvôli akejsi drobnej poruche strávili jednu hodinu v lietadle pred štartom navyše. No čo už, budú na mňa čakať na letisku o hodinu dlhšie. Nakoniec ale nemuseli. Niežeby pilot dupol na plyn, ale v Chicagu ešte stále fičali na letnom čase. Zjavne to zmiatlo aj pilota, ktorý správny čas oznámil až tesne pred príletom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nikto ma však nečakal, žiadna tabuľka s mojim menom. Bezradný som vyšiel pred letisko, kde na mňa vybehla jedna černoška, že nech rýchlo poviem, čo chcem. No nedostal som zo seba ani jedno zrozumiteľné anglické slovo a tak som sa radšej znova pobral do vestibulu. Ešte raz som si pozorne prečítal inštrukcie. Stálo na nich, že po získaní batožiny mám zavolať tam a tam. Aha. Až pri druhom vytáčaní som si všimol, že si mobil nevybral sieť automaticky. Mal som šťastie, že sa mi to podarilo ručne, lebo druhý mobil hľadá americkú sieť hádam doteraz. O chvíľu prišiel poľský šofér na americkom lincolne. Cestou do hotela sme aspoň pospomínali na starú dobrú Európu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vzhľadom na môj krátky "výlet" sa mi ani neoplatilo prepínať sa na chicagský čas, takže som chodil spávať podvečer a o polnoci miestneho času som sa zobúdzal čerstvý ako rybička. Veľa možností aktívneho oddychu o polnoci nenájdete ani v Chicagu a tak som zvolil pasívny oddych na posteli.

Pracovné povinnosti som si odbyl na druhý deň pobytu. "Kick off" míting dopadol podľa očakávania. Začal sa, pokračoval a po pár hodinách aj skončil. Priniesol odpovede na mnohé otázky, ktoré ma trápili v minulých dňoch, zároveň však otvoril nové otázky, ktoré ma budú trápiť v dňoch nasledujúcich. Odniesol som si z neho pozvánku na skutočný začiatok projektu (o dva týždne neskôr) a dve super americké fľaše z tvrdeného plastu ako prezent, deti budú mať radosť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zvyšok pobytu ubehol veľmi rýchlo. Návšteva obchodného centra oproti hotelu, steak v blízkej reštaurácii a cesta na letisko s nie príliš zhovorčivým americkým šoférom. Do Amsterdamu sa mi podarilo vyprosiť si miesto s väčším priestorom pre nohy, ktoré mi ale tesne pred odletom vymenili za tri miesta v prednej časti Jumba. Z troch boli nakoniec iba dve, ale aj tak to bolo o dvesto percent lepšie ako predtým. Možno aj vďaka tomu mi cesta ubehla oveľa rýchlejšie.

Chicago som si ani veľmi neužil, downtown som nevidel ani zdiaľky. O to viac sa teším na najbližšiu cestu. V druhej polovici novembra by som v Chicagu a okolí mal stráviť jeden týždeň určený na školenia a stmeľovanie kolektívu.

Adrián Benko

Adrián Benko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  11x

"wikipozitívny", ale inak normálny ajťák z Košíc (pôvodom zo Sniny) Zoznam autorových rubrík:  PrácaPrírodaWikipédiaNezaradenéTesla

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu