reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adrián Benko

Adrián Benko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  11x

"wikipozitívny", ale inak normálny ajťák z Košíc (pôvodom zo Sniny) Zoznam autorových rubrík:  PrácaPrírodaWikipédiaNezaradenéTesla

reklama

Príroda

Štíhla alebo škvrnitá ?

Adrián Benko

Štíhla alebo škvrnitá ?

Je žirafa štíhla alebo škvrnitá? Na prvý pohľad sa môže zdať, že je aj štíhla aj škvrnitá. Keď sa však pozrieme dôkladnejšie, zistíme že niekedy je štíhla, inokedy škvrnitá a raz dokonca škvrnitá (štíhla). A nie je sama, ktorá sa takto trápi so svojím menom. Havran sa nevie rozhodnúť či je poľný alebo čierny, brhlík či je lesný alebo len taký obyčajný a aj sýkorka si často kladie hamletovskú otázku: veľká či bielolíca.

  • 8. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 638x
  • 1
Zápisník lovca

Adrián Benko

Zápisník lovca

Ach, znova do záhrady ?! Tak som si povzdychol, keď mi manželka oznámila, že by bolo vhodné, aby som len tak nesedel a zobral deti von. Boli sme u svokrovcov a po sobote naplnenej oslavami a dobrým jedlom som sa tešil na príjemné nedeľné leňošenie. Čo by ale človek neurobil pre pokoj v rodine a aj počasie bolo celkom fajn, tak som nabalil deti, naštartoval auto, chvíľku počkal na drahú polovičku a poď ho rovno do „prírody“.

  • 7. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 107x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu