reklama

Poďme spolu do ZOO

Je nedeľa, pekný slnečný deň, a tak všetkých pozývam na výlet za pozoruhodnosťami košickej ZOO. Nie sú to však zvieratá, čo upútali moju pozornosť. Viac ma zaujali poskytované služby a organizácia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Košickú Zoo som navštívil pred rokom a, priznám sa, páčila sa mi. Tak som sa veľmi tešil na opätovnú návštevu. Najjednoduchšie sa do Kavečian dostaneme autom. Už na parkovisku nás čaká nemilé prekvapenie. Je plné. Bezradný výberca parkovného len tak pobehuje medzi autami a niečo si zapisuje. Po prehliadke áut na parkovisku, zaparkujeme na provizórnej neupravenej ploche pod lesom. Ušetrené parkovné asi investujem do podvozku auta. Po malej úprave zovňajšku (je strašne horúco a tak zhadzujeme čo sa dá), radostným krokom mierime k vstupnej bráne. Ako sa k nej približujeme, opantáva nás vzrušenie. Posledný krát som takýto rad videl na autogramiáde finalistov Superstar. Bohužiaľ na „rozdávanie“ sú dnes len lístky. Tí menej trpezliví to vzdávajú a idú radšej na blízku bobovú dráhu. My ostatní sledujeme tú úžasnú organizáciu. Je tu jeden vchod a jeden východ. Pri východe stojí väčšinu času zriadenec. Mladý pár, ktorému sa už asi zunovalo čakanie, vystihol chvíľku, keď vrátnika pravdepodobne odvolala nevyhnutná potreba, a pokúsil sa nenápadne použiť východ ako vchod. Podarilo sa. Zaľúbenci si už prezerajú paviánov pri vchode. A my trpezlivo čakáme ďalej. Obzerám sa. Uff, máme to ale šťastie, rad sa medzitým zdvojnásobil. Po tridsiatich minútach sa dostávame k pokladni. Tá stojí trochu bokom, takže ďalší odvážlivci využívajú možnosť 100 % zľavy. Nás vyjde vstup do Zoo na 110 Sk (pre štvorčlennú rodinu to nie je veľa a navyše môžem fotiť koľko chcem).  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Neviem prečo, ale nejako sa nedržíme určeného smeru prehliadky a ideme opačne. Takže začíname s...., ale nebudeme sa zaoberať zvieratami. Naozaj je sa na čo pozerať. Počas prehliadky deti stihli zjesť a vypiť všetko, čo sme si pripravili a my sme sa vzdali aj nášho prídelu, len aby im nič nechýbalo. Navyše ma ochladzovala vidina studenej načapovanej kofoly (občas som si predstavil aj pivo, ale dnes som bohužiaľ šofér). Tesne pred koncom som už nevydržal a nechal som manželku aj s deťmi pri medveďoch a rýchlym krokom som zamieril k jedného z dvoch bufetov. Postavil som sa do asi desaťčlenného radu a už som si vyberal peniažky na kofolu. Keď som sa ani po desiatich minútach vôbec nepohol z miesta, vrátil som peňaženku pekne naspäť do vaku. Dve bufetárky pripravovali tu langoš, tu hranolky, pivečko, kofolu, len rad sa nie a nie skrátiť. Asi po vyčerpávajúcej polhodinke som už bol druhý v rade. Tá predo mnou mala smolu. Langoš a hot dog došiel a tak sa musela uspokojiť s poslednými? hranolkami. Ja som našťastie túžil len po kofole, ale tí za mnou asi nebudú nadšení, keď na nich dôjde rad. Posilnení kofolou sme sa pomalým krokom pobrali k východu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 
Košická Zoo je dobrý nápad na jedno víkendové popoludnie. Keď sa však budeme znova chystať na výlet za exotickými zvieratami, nesmieme zabudnúť na dostatočné zásoby jedla, ale hlavne pitia. Služby počas horúcich letných dní sú v košickej Zoo prinajmenšom nedostačujúce aj keď ceny za ne už vysokú úroveň dosiahli.

Adrián Benko

Adrián Benko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  11x

"wikipozitívny", ale inak normálny ajťák z Košíc (pôvodom zo Sniny) Zoznam autorových rubrík:  PrácaPrírodaWikipédiaNezaradenéTesla

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu